La Intersindical continua creixent al grup Jesuïtes Educació

Jesuïtes El Clot, a Barcelona.

Fa poques setmanes fèiem públic que gràcies al prestigi guanyat per la Intersindical a l’Escola Jesuïtes Casp, on presidim el comitè d’empresa i comptem amb 6 dels seus 9 membres, de retruc cada cop més treballadors d’altres centres del grup Jesuïtes Educació s’afiliaven al sindicat. També vam anunciar que per donar una major cobertura a aquestes noves afiliacions havíem impulsat una secció sindical que englobés tot el grup educatiu, que alhora possibilitaria un espai d’intercanvi de coneixements i experiències i poder interactuar directament.

Avui anunciem que acabem de constituir una secció sindical pròpia de l’Escola Jesuïtes del Clot, el centre educatiu concertat català amb més treballadors i treballadores, una nova eina per continuar lluitant per defensar i millorar els drets laborals dels professionals de l’educació concertada.

A l’educació concertada som la teva força, contacta amb nosaltres i lluitem junts per canviar les coses!