La Intersindical constituïm secció sindical a la Fundació Jesuïtes Educació

El sindicat republicà es consolida dia a dia com a quarta força a l’educació concertada i els centres de la Fundació Jesuïtes Educació en són un exemple.

A l’Escola Jesuïtes Casp la Intersindical guanyà les darreres eleccions i obtingué la presidència del comitè d’empresa. La gran tasca desenvolupada pels nostres sis delegats ha facilitat la popularització del projecte, i cada cop més treballadors i treballadores d’altres centres educatius del grup opten per afiliar-s’hi.

La constitució de la secció sindical d’empresa de la Fundació Jesuïtes Educació permetrà donar una major cobertura a aquestes noves afiliacions i afavorirà l’expansió del sindicat en aquells centres. També facilitarà un espai d’intercanvi de coneixements i experiències que potenciï un treball sindical cada cop més potent, així com la possibilitat d’interactuar directament amb l’empresa.

Així, combinant les dues eines que el sistema sindical vigent ofereix als treballadors i treballadores, la secció sindical i la representació als comitès d’empresa, la Intersindical reforcem la nostra lluita per conquerir millores per a les plantilles.

Organitza’t i defensa els teus drets laborals amb nosaltres!