Constituïm nova secció sindical d’educació concertada a l’Escola Thau Sant Cugat

Les seccions sindicals les formen els afiliats i afiliades d’un centre de treball o empresa que formen part d’una mateix sindicat i complementen l’actuació dels delegats/des de personal o dels comitès d’empresa. La Intersindical fa una aposta decidida per aquesta estructura, i a l’educació concertada aquest curs hem constituït tant seccions d’empresa (per exemple a la Fundació Jesuïtes Educació) com de centre de treball (com ara al Sagrat Cor del carrer Ribes).

A l’Escola Thau Sant Cugat la Intersindical ja va obtenir 2 dels 5 membres del comitè d’empresa a les darreres eleccions, posteriorment hi hem incrementat el nombre d’afiliats i impulsant una secció sindical disposem d’una nova eina per defensar els drets de la plantilla del centre.

Aquest avenç a les escoles de la Institució Cultural del CIC se suma al de la darrera setmana, en què la Intersindical va obtenir 8 dels 9 membres del comitè d’empresa de l’Escola Thau Barcelona.