La Intersindical obtenim 8 dels 9 membres del comitè d’empresa de l’Escola Thau Barcelona

L’escola Thau Barcelona

El sindicat nacional i de classe ja estava present a un dels centres concertats de la Institució Cultural del CIC, el Thau Sant Cugat, on compta amb 2 dels 5 membres del comitè d’empresa.

Amb aquest precedent es va celebrar una assemblea dels professors i professores del Thau Barcelona on es va acordar per àmplia majoria que quan toqués renovar el comitè d’empresa es presentaria una llista de la Intersindical. En aquest sentit, els treballadors i treballadores del centre van dur a terme una recollida de signatures i una nova assemblea que va aprovar iniciar el procés electoral.

Finalment, avui s’han celebrat les eleccions i la Intersindical hem obtingut els 8 membres del comitè d’empresa corresponents a professors/es i personal d’administració i serveis, i ens hem quedat a 1 vot d’obtenir el que pertoca als treballadors de manteniment. Tot un èxit!

Continuem guanyant terreny a l’educació concertada per defensar els drets laborals i millorar les condicions dels treballadors! Contacta amb nosaltres a través del formulari “contacte” que veuràs a dalt de la pàgina web per fer llista al teu centre educatiu!