Taula rodona: Educació inclusiva, realitat o ficció?

Clica aquí o al cartell per inscriure-t’hi gratuïtament.

El Decret 150/2017, de 17 d’octubre, de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu als centres escolars va néixer amb la intenció de garantir una educació inclusiva i una atenció integral de tot l’alumnat i per afavorir el benestar, la convivència i l’equitat per a tothom. Fins aquí la teoria, però s’hi han destinat els recursos humans, materials i econòmics suficients i necessaris per implementar-lo amb èxit? S’ha format els professionals i s’ha dotat dels espais adequats per desplegar aquest decret amb garanties? En quin punt ens trobem?

En parlarem a la taula rodona “Educació inclusiva, realitat o ficció?”, organitzada per la Comissió d’Estudi d’Educació Inclusiva de la Intersindical-CSC, i que comptarà amb la participació de professionals de diversos àmbits educatius per obtenir una visió global de la situació i fer-ne un debat.

Es durà a terme el dissabte 8 de maig de 2021 a les 10 del matí.

image_pdfimage_print