Donem suport a les mobilitzacions de les TEEI #CapTEEIalCarrer

Després de l’èxit de la vaga del dia 26 de febrer a la qual ja vam donar suport des de la Intersindical-CSC Educació, donem continuïtat a les mobilitzacions i a la lluita amb concentracions continuades de la mà del col·lectiu de TEEI.

Reproduïm les paraules que es poden llegir al lloc web de la Plataforma d’Interines TEEI, on hi trobareu tota la informació i reivindicacions:

“Sortirem a reivindicar allò que creiem que és de justícia. Que cap TEEI perdi el lloc de treball que ocupa des de fa molts anys. Som moltes les que hem fet créixer aquest projecte que es va iniciar com una prova pilot i que amb els anys s’ha demostrat del tot necessària per al bon funcionament de les aules de P3. I ara, el Departament d’Educació ens reconeix aquesta feina amb la possibilitat de perdre els nostres llocs de treball mitjançant la publicació d’una convocatòria d’oposicions que no té en compte la nostra experiència.
Per això, sortirem al carrer i a dir: PROU! AQUESTA OPOSICIÓ NO ÉS LA SOLUCIÓ!”