Nova secció sindical i delegada de personal al Sagrat Cor del carrer Ribes de Barcelona

Fa uns mesos les afiliades a la Intersindical del Col·legi Sagrat Cor del carrer Ribes de Barcelona, on anteriorment no hi havia hagut representació dels treballadors i treballadores, van constituir una secció sindical, primer pas per poder garantir i millorar els drets i les condicions laborals dels treballadors.

Tot seguit van iniciar la recollida de les signatures necessàries per convocar una assemblea en la qual, amb quòrum més que suficient, s’hi aprovà la convocatòria d’eleccions sindicals.

En aquestes eleccions sindicals, celebrades el dijous 11 de febrer, la candidata de la Intersindical ha estat escollida com a delegada de personal del centre. Celebrem que els treballadors d’un nou centre educatiu comptin, a partir d’ara, amb representació sindical, i a més de la Intersindical, el sindicat nacional, independentista i de classe.

A l’educació concertada, som la teva força! Si vols lluitar pels drets laborals al teu centre, contacta amb nosaltres a educacio.concertada@intersindical-csc.cat