Recull de la campanya de denúncia “Ensenya com treballes!”

Tot seguit us oferim un recull de les imatges que il·lustren la majoria de queixes rebudes amb les frases que ens han fet arribar els docents i, just a sota, una explicació sobre aquesta campanya.

Els docents i el Personal Administratiu i de Serveis (PAS) som un servei essencial i imprescindible. Ensenyem, eduquem i acompanyem els infants i els nois i noies. Convivim amb els alumnes gran part del dia i ho fem amb passió i dedicació. No duem EPIs, ens manquen espais i recursos però hi posem tota la voluntat i tota la vocació de servei per ajudar-los a créixer intel·lectualment i emocional, i més en un moment tan complicat.

Cal valorar l’esforç dels equips docents, dels equips directius i de tots els treballadors dels centres educatius, que han demostrat una gran capacitat d’adaptació, amb pocs mitjans i informacions confuses, uns protocols que no són clars i que són absolutament insuficients.

Per això des de la Intersindical-CSC vam iniciar una recollida d’imatges per tal que, els docents que volguessin, fessin públics de forma anònima els greuges, queixes, problemes, etc. amb què s’estan trobant aquest primer trimestre amb relació a la precarietat accentuada als centres per la COVID-19.