Comencem la campanya “Ensenya com treballes!”

Els docents i el Personal Administratiu i de Serveis (PAS) som un servei essencial. Ensenyem, eduquem i acompanyem els infants i els nois i noies. Convivim amb els alumnes gran part del dia i ho fem amb passió i dedicació. No duem EPIs, ens manquen espais i recursos però hi posem tota la voluntat i tota la vocació de servei per ajudar-los a créixer intel·lectualment i emocional, i més en un moment tan complicat.

Cal valorar l’esforç dels equips docents, dels equips directius i de tots els treballadors dels centres educatius, que han demostrat una gran capacitat d’adaptació, amb pocs mitjans i informacions confuses, uns protocols que no són clars i que són absolutament insuficients.

És per això que et demanem que, per denunciar i posar llum a la situació, facis la teva denúncia a través d’una imatge que evidenciï la situació de precarietat en la qual treballes i ens la facis arribar. Explica’ns la situació que va lligada a la imatge. No cal que esmentis el centre de què es tracta si no ho vols i, sobretot, no facis arribar imatges d’alumnes.

Pot ser una imatge d’una aula petita, poc ventilada, d’un lavabo insuficient per a tots els alumnes o del poc material que arriba al centre.

Farem difusió de manera anònima de totes les imatges que aneu fent arribar i finalment en farem una denúncia pública per reivindicar unes millors condicions de treball i unes mesures segures i coherents que deixin de posar en risc professorat, alumnat i famílies.

No et tallis! Fes una foto de com treballes i envia’ns-la a ensenyacomtreballes@intersindical-csc.cat