La sectorial d’Educació de la Intersindical-CSC celebra la seva assemblea per establir l’estratègia de present i futur

La República comença a les aules

El passat dissabte 3 d’octubre la sectorial d’Educació de la Intersindical-CSC va realitzar  una Assemblea General de manera telemàtica en la qual estava convocada tota l’afiliació del sector educatiu, un any i mig després de la primera Assemblea General de creació de la sectorial i que tinguessin lloc les eleccions sindicals al sector, en què el sindicat independentista i de classe va aconseguir ser la tercera força més votada a tot el país.

L’Assemblea, malgrat el context d’inici de curs i l’enorme complexitat en què es troben tant els centres educatius com el col·lectiu docent pel que fa a l’obertura de les escoles i les incidències que s’hi estan produint, va comptar amb una destacable participació de l’afiliació.

Es va desenvolupar al llarg de tota la jornada de dissabte i, després de la benvinguda i obertura a càrrec del secretari general del sindicat, Sergi Perelló, tots els afiliats inscrits van poder exposar tant els seus punts de vista com les seves propostes, i votar les ponències d’organització de la sectorial i de reglament intern, documents necessaris que calia desenvolupar i aprovar per tal d’encarar el gran creixement del sindicat i per afrontar els reptes de futur amb solidesa i garanties d’assolir els objectius.

Entre tots construïm i fem créixer la Intersindical-CSC al sector educatiu!