Grup de treball de la dona

Des de la Intersindical-CSC pensem que és l’àmbit docent és un dels entorns en què és especialment important d’organitzar-se per a divulgar i promoure la lluita feminista i els valors que promou, que caldria de fer arribar a tots els centres educatius per tal d’educar en els valors de la igualtat i la llibertat entre tots els infants i promoure l’apoderament de les nenes i noies catalanes de manera que els permeti trencar sostres de vidre formatius i laborals i exercir en igualtat de condicions els drets de ciutadania.

El professorat som un col·lectiu molt feminitzat, on les dones suposem més d’un 70% de les plantilles. Tanmateix entre nosaltres encara som lluny d’assolir la plena igualtat de drets, com es veu, per exemple, en el desproporcionadament baix percentatge de dones presents en equips directius, o en la desigualtat entre homes i dones a l’hora d’agafar permisos per cura de familiars.

En aquesta pàgina anirem publicant documents i activitats. Us animem a totes a participar-hi.