
Si heu superat la fase d’oposició, és essencial que sigueu metòdics i atents en la presentació dels vostres mèrits. Teniu un termini curt, però suficient per a fer-ho de manera eficient. A continuació us oferim una guia detallada de com procedir.
Des de La Intersindical continuem reclamant un altre model d’accés a la funció pública, més just, democràtic, transparent i que no deixi una part important del procés a judici de criteris arbitraris, com passa fins ara. Aprofitem per reivindicar de nou el model d’accés que publicàvem tot just abans del procés d’estabilització: Model d’accés a la funció pública.
Compartim amb vosaltres també l’anàlisi de La Intersindical sobre els resultats de les oposicions: Dels resultats de les oposicions, o la loteria dels tribunals.
Guia pràctica per a la presentació de mèrits
Informació Oficial: ENLLAÇ
Dates Importants:
- Inici del termini: 4 d’octubre a les 10 hores del matí.
- Fi del termini: 11 d’octubre a les 12 hores del matí.
- Un cop finalitzat, pots consultar la documentació, però no afegir-ne de nova ni presentar més al·legacions.
Passos a seguir:
1. Accedir a l’Espai Personal
Anireu a l’apartat “Barem” del vostre Espai personal per començar el procés.
2. Emplenar la Sol·licitud de Valoració
Ompliu i registreu la “Sol·licitud de valoració i full d’al·legació de mèrits del procediment d’ingrés”.
Aquest és el document amb què demaneu al tribunal que valori els mèrits que indiqueu.
3. Com afegir la nota de l’expedient acadèmic
Cliqueu “Afegeix nota”.
Trieu el rang de notes i indiqueu la nota mitjana que consta en la certificació acadèmica.
Tornareu a l’apartat 2 de formació acadèmica i incorporareu la certificació acadèmica oficial.
4. Mèrits preexistents
Si ja heu treballat al Departament d’Educació, aquests mèrits es carregaran automàticament.
Si no estàs d’acord amb la informació, podreu adjuntar documentació justificativa.
5. Afegir nous mèrits
Tant si heu treballat com si no heu treballat al Departament, podeu al·legar nous mèrits.
Assegureu-vos d’adjuntar la documentació necessària.
6. Justificar altres titulacions
Incorporeu certificacions acadèmiques oficials que justifiquin les titulacions que voleu al·legar.
7. Documentació i resguard
Un cop afegits els documents, no podran ser suprimits. Només podreu afegir nous.
Descarregareu un resguard per cada apartat amb el codi de registre (s@rcat).
8. Nomenclatura i format dels documents
Tots els documents han de tenir un nom diferent i seguir el model “DNI/NIE_NúmTribunal_CodiEspecialitat_SubapartatMèrit”.
Han de ser en format PDF i no superar els 2 MB.
Al segon anannex de la RESOLUCIÓ EDU/4037/2022 podeu consular la baremació dels diferents mèrits.