L’educació és clau en la lluita feminista #8M

Aquest any el 8 de març és en diumenge, però que els docents no siguem a les aules no vol dir que no ens mobilitzem. L’educació és una peça clau en la lluita feminista, perquè els docents som exemple i referent per a les noves generacions, i a dins les aules tenim la responsabilitat de generar dinàmiques que treballin en aquest sentit. Hem de fer de cada dia un 8 de març a les aules amb els alumnes, i aquest diumenge també hem de ser als carrers.

La Intersindical-CSC convoquem Vaga General per continuar visibilitzant i denunciant les violències, discriminacions i desigualtats estructurals que patim les dones en el món laboral com a conseqüència del model patriarcal de relacions socioeconòmiques, culturals i polítiques. Model que ens vol relegades a un rol subsidiari i dependent, també a la feina.

Alhora, les polítiques neoliberals precaritzen de manera sistemàtica i sistèmica la classe treballadora i impacten brutalment i específica en les dones treballadores.

La Intersindical-CSC, plena de dones que combatem cada dia la precarització, les desigualtats i les violències que ens assetgen, ens sentim part del moviment feminista alçat i en lluita per construir una societat lliure d’aquestes xacres.

Des dels centres de treball i des de tot arreu ens empoderem i contribuïm a la lluita feminista, combatent el sistema
patriarcal-capitalista i construint la República Catalana Feminista.

República com a instrument per garantir-nos justícia social, drets i llibertats.

Catalana perquè és la voluntat de la majoria del nostre poble, oprimit, sotmès i apallissat. Voluntat legítima i que entronca amb els mateixos drets fonamentals que estan a la base de les reivindicacions feministes.

Feminista perquè no serem lliures, no tindrem drets ni llibertats si les dones no hi som pensant-la i construint-la. Transformem la realitat!

LA REPÚBLICA SERÀ FEMINISTA O NO SERÀ.

Us facilitem diversos documents relacionats amb la Vaga Feminista del proper 8 de març:

Icona per publicar com a avatar a les xarxes socials (Instagram, Twitter o Facebook)

Cartell de la Vaga Feminista (format imatge | format PDF)

Banner de la Vaga Feminista per a xarxes socials

Preavís de la vaga

Diari de la Vaga Feminista

Vídeo promocional de la Vaga Feminista

Serveis mínims de la vaga (pendent de fixar els serveis mínims)

Manifest de la Intersindical-CSC per la Vaga General Feminista