Xerrades gratuïtes d’oposicions arreu de Catalunya

Xerrades d'oposicions fetes a la seu del sindicat de Barcelona.
Imatge d’una de les xerrades d’oposicions fetes a la seu del sindicat de Barcelona.

Reus, Lleida, Granollers, Tortosa, Vic, Manresa, Mataró, Girona, Sabadell, Vilafranca, Barcelona, Sant Feliu de Llobregat, Tarragona, Terrassa, Rubí, Vilanova… A partir del dia 27 de gener la Intersindical-CSC Educació us oferim xerrades d’oposicions gratuïtes per tot Catalunya. En aquestes xerrades us ajudem i orientem per entendre en què consisteix concretament l’actual model d’oposicions partint de la resolució de convocatòria del Departament. Els requisits, les proves, el calendari, els tribunals… Tot intentant donar un cop de mà als docents que cerquen una feina estable a través d’aquest procés tan feixuc i obsolet que des de la Intersindical estem lluitant per canviar. Tota la informació sobre les oposicions que tenim publicada la trobareu en aquest enllaç, i properament penjarem un manual perquè tingueu a mà sempre una guia per resoldre dubtes. A les xerrades, a més de conèixer-nos i escoltar-nos, podreu fer-nos totes les preguntes que vulgueu, ens tindreu a la vostra disposició.

El calendari de totes les xerrades és aquest d’aquí a sota (s’anirà actualitzant quan en confirmem de noves). Més informació i inscripcions en aquest formulari. I si voleu estar al corrent de tota la informació referent a les xerrades i a tots els temes que envolten l’educació us podeu afegir al nostre grup de Telegram.

• Barcelona 27/01
  • Lleida – 29/01