Els sindicats valorem la preocupant reforma de l’FP

Roda de premsa conjunta per valorar la reforma de l’FP

Aquest matí hi ha hagut una roda de premsa conjunta de diversos sindicats de la qual la Intersindical-CSC Educació hem format part per tal de valorar la situació de la Formació Professional a Catalunya després de la lamentable reforma proposada pel Departament d’Educació que després va ser retirada.

Ara, la situació no sembla que millori i el Departament segueix treballant en aquesta reforma sense tenir en compte els diversos agents implicats.

La portaveu de la Intersindical-CSC Educació, Marina Sureda, s’ha mostrat preocupada per la previsible manca de recursos amb la qual es durà a terme aquesta reforma:

“Es planteja una reforma de l’FP sense els recursos suficients i s’acabaran precaritzant les condicions laborals dels docents i empitjorant l’educació de l’alumnat”.

En el comunicat conjunt els sindicats hem posat de manifest les mancances de tot el procés de renovació curricular i de les concrecions que en sortiran, sobre les quals no som gens optimistes. Podeu llegir el comunicat conjunt tot seguit.