Acabem amb la burocràcia als centres!

Des de la Intersindical-CSC volem impulsar la lluita contra l’excessiva burocratització de la professió docent. Per això emprendrem accions de pressió directa als responsables d’aquest àmbit del Departament d’Educació per aconseguir reduir el desmesurat volum de paperassa i documentació que els docents hem d’omplir any rere any i de forma reiterada als centres educatius. Considerem que tot això genera un estrès i una sobrecàrrega als docents que provoca malestar i que acaba fent que no tinguin temps d’atendre necessitats dels alumnes molt més prioritàries.

Segur que llegint aquesta notícia us venen al cap moltes feines que creieu innecessàries, i és per això que per a la primera acció que durem a terme necessitem de la vostra col·laboració: volem que ens feu arribar totes les queixes concretes que tingueu sobre aquest àmbit per fer-les arribar al Departament d’Educació. Ho podeu fer per correu a ensenyament@intersindical-csc.cat, mitjançant les nostres xarxes socials o a través del grup obert de Telegram al qual podeu entrar clicant aquí.