Roda de premsa “Prou impunitat”

Imatge de la roda de premsa amb representants de la Intersindical-CSC i altres sindicats.

Avui hem estat presents a Sant Feliu a la roda de premsa organitzada des de la Junta de Personal del Baix Llobregat per tal de denunciar casos d’assetjament laboral en centres educatius que estan quedant sense solució.

S’ha exposat el cas de 3 treballadors que ara fa un any van denunciar davant Funció Pública assetjament laboral, posteriorment evidenciat, per part del director del seu centre. S’ha manifestat la indignació per la impunitat davant les pràctiques d’alguns càrrecs directius i s’ha denunciat la perversió del sistema que deixa indefenses les víctimes als centres educatius.

La Junta de Personal, de la qual la Intersindical-CSC formem part, ha presentat un requeriment adreçat a la Secretaria general del Departament d’Ensenyament i a la responsable de la Inspecció de Serveis perquè atenguin la Resolució de la Direcció general de Funció pública que planteja la incoació d’expedient disciplinari al director del centre. S’ha demanat l’aplicació de mesures disciplinàries d’acord a la Resolució de Funció Pública, la impugnació de la resolució del Departament i una revisió dels protocols d’assetjament, per tal de garantir l’aplicació de mesures disciplinàries que acabin amb la impunitat i els amiguismes.