“Sentenciats” – 30 minuts – 20 d’octubre de 2019

Tall del programa “Sentenciats” de “30 minuts” de TV3.

A les 9:22 del matí del dilluns 14 d’octubre, la cap de premsa del Tribunal Suprem entrega en mà la sentència als periodistes. A partir d’aquest moment es multipliquen les reaccions a Catalunya; també des del govern espanyol. Aquí comença el “30 minuts” de diumenge.

“Sentenciats” ha situat quatre equips del programa als punts clau, per saber com reaccionen, què senten i pensen els protagonistes: des de les institucions, els partits, advocats, familiars, ciutadans i processats. La càmera els segueix en exclusiva als despatxos, a les manifestacions, als desplaçaments en cotxe, a les reunions per copsar com viuen aquestes jornades històriques.

Al carrer es precipiten les mobilitzacions. Un equip del programa se situa a dins l’aeroport del Prat i capta els moments de màxima tensió. Milers de ciutadans bloquegen els accessos a dins i a fora de l’aeroport. La convocatòria de la plataforma Tsunami Democràtic capitalitza la mobilització més multitudinària de la jornada.

Pots veure el programa complet aquí.