El 20M, la concertada a la vaga!
Convoquem tot el personal de l’educació concertada a la vaga del 20 de març. Des de La Intersindical exigim l’homologació salarial immediata, la reducció de ràtios i de la burocràcia per garantir la dignitat de la classe treballadora i la qualitat del sistema educatiu català.

