
En el marc de la lluita del col·lectiu docent per a la defensa dels drets laborals, l’estabilització i contra les imposicions unilaterals del conseller Cambray, La Intersindical Educació saludem les mobilitzacions convocades per la Plataforma d’Interines Docents de Catalunya (PINDOC), a partir del proper 12 de juny.
Coincidim plenament amb el diagnòstic que cal reactivar la mobilització del sector i que no podem permetre que el curs s’acabi amb normalitat. Som conscients que els dèficits, així com els errors que arrossega el procés d’estabilització, mantenen milers d’interins en la incertesa, alhora que el gruix de les reivindicacions que van conduir-nos a les mobilitzacions històriques del curs passat han quedat encallades en unes negociacions inoperants.
Per aquest motiu, La Intersindical Educació, tot i que no som convocants de la vaga indefinida anunciada, ens posem a disposició de tots els nostres afiliats que s’hi vulguin sumar. Així mateix, manifestem el nostre ple suport a les mobilitzacions que es duran a terme durant els darrers dies de curs. El nostre propòsit és que serveixin per reprendre la flama que caldrà mantenir encesa per al nou cicle de lluita que cal obrir a partir de principis del curs que ve.
Tal com vam anunciar el passat 24 de maig, La Intersindical reiterem la nostra crida al conjunt de les forces socials del sector educatiu a unir les nostres forces per organitzar una vaga el setembre que ve. Alhora, emplacem al conjunt del col·lectiu docent que s’organitzi col·lectivament als seus centres i emprengui mesures de pressió alternatives, com és la suspensió de la programació d’activitats fora del centre i les colònies.
Unim-nos pels drets laborals! Plantem cara a les retallades!
Països Catalans, 9 de juny de 2023
La Intersindical Educació