Llista de persones admeses i excloses al concurs de mèrits extraordinari.

Avui ha sortit publicada la llista de persones admeses i excloses al concurs de mèrits extraordinari.

La gran disparitat entre persones admeses i places ofertades, de fins a 30 vegades més aspirants que places en algunes especialitats, evidencia una vegada més el que reclamem des de fa mesos: que les places ofertades en aquest concurs són absolutament insuficients, i que molta gent es quedarà fora d’aquest procés d’estabilització.

Exigim, de nou, que surtin a concurs totes les places ocupades per interins en frau de llei a concurs de mèrits, així com un pacte d’estabilitat que garanteixi que ningú no perdrà la feina com a resultat d’aquests processos.

Així mateix, i sense eximir de responsabilitats el Departament d’Educació, la Intersindical volem tornar a denunciar el greuge que sigui a Madrid on es prenen les principals decisions que afecten el futur i les condicions laborals dels treballadors catalans.

image_pdfimage_print