Educació aclarirà que a la concertada no s’ha de recuperar el 8 de gener a petició de la Intersindical

El passat 22 de desembre el Govern de la Generalitat de Catalunya va aprovar un decret que, amb l’objectiu d’evitar contagis derivats de les trobades mantingudes durant el període de Nadal, ampliava el període no lectiu fins al divendres 8 de gener (un dia més del que estava previst).

Malgrat que el decret no establia que els treballadors i les treballadores de l’educació haguessin de recuperar aquella jornada, les direccions de diversos centres concertats estaven plantejant a les seves plantilles que haurien de fer-ho.

Per tal d’impedir que cap direcció pogués imposar aquest greuge als seus treballadors i treballadores, la Intersindical ens hem adreçat a la Direcció General de Centres Concertats i Centres Privats del Departament d’Educació, obtenint el compromís que comunicarà a les direccions dels centres que no hi ha cap motiu per interpretar que s’hagi de recuperar aquella jornada.