El dia 12 sortim als carrers de Barcelona amb Can Clos i l’Assemblea Groga!

Aquest dissabte dia 12 de desembre des de la Intersindical-CSC cridem a la mobilització al matí i a la tarda.

Al matí, en el marc de la lluita de la comunitat de l’Escola Can Clos per evitar el tancament d’una escola pública que és un gran actiu social al barri i que compta amb un projecte pedagògic propi i singular a la ciutat. La Intersindical-CSC, com a part integrant de la Plataforma Salvem Can Clos amb altres organitzacions, entitats i col·lectius, sortirem al carrer i esperem ser molts!

D’altra banda, a la tarda serem amb l’Assemblea Groga amb la qual membres de la Intersindical-CSC estan implicats i a la qual donem suport públicament. Un sindicat ha de ser sempre una eina útil per als treballadors que s’organitzen, es mobilitzen i lluiten. Així, doncs, a la tarda, cridem ben alt que lluitem per una educació de qualitat i per unes condicions dignes, i que calen més recursos perquè l’educació és el futur del país!