Sol·licitem una mesa sectorial sobre condicions laborals i educació en confinament

Mesa sectorial

Tots els sindicats que formem part de la Mesa Sectorial de Negociació arran de les eleccions sindicals de personal docent no universitari de l’any passat hem acordat sol·licitar una trobada oficial virtual al Departament d’Educació amb un sol punt a l’ordre del dia: “l’educació pública en temps de confinament: accés a l’educació i condicions laborals del professorat”.

Des de la Intersindical-CSC creiem que aquesta petició era totalment necessària i que el Departament ha d’habilitar, tot i el confinament, els mitjans necessaris i prendre la iniciativa per tal de mantenir els sindicats i els treballadors informats i atendre, en la mesura del possible, les demandes, neguits i peticions dels docents i els seus representats que són qui millor coneix la realitat de les aules i dels centres educatius.

Esperem que el Departament d’Educació ofereixi una resposta ràpida i a l’alçada de la situació que estem vivint i que permeti que tota la comunitat educativa puguem incidir en la presa de decisions i en la gestió de la situació d’excepcionalitat que estem vivint.