Assetjament

Treballo en un centre educatiu del Departament i estic patint assetjament sexual, o per raó de sexe, orientació sexual o identitat, què puc fer?

En cas que et trobis en una situació en què et sents assetjada o assetjat per qualsevol de les raons esmentades, has de saber que pots denunciar-ho a la direcció general de funció pública, amb tota confidencialitat, a partir d’una sol·licitud d’intervenció per escrit i registrada d’acord amb els formularis que t’adjuntem.

Recorda que sempre pots comptar amb l’assessorament de les nostres delegades i delegats de prevenció abans, durant o després d’iniciar el procediment. Hem d’estar totes i tots molt a l’aguait per evitar aquests tipus de conductes. Si et plau, contacta’ns per a qualsevol consulta que ens vulguis fer! Som al teu costat.

pintada agressor campus ciutadella

Has de saber que el nostre sindicat té una secció LGTBIQ+ que també fa tasques d’assessorament i recolzament en aquest àmbit.

Protocol d’actuació i formularis d’intervenció.