Assemblea 2020

Benvolguts, benvolgudes,

Des de la Comissió Preparatòria de l’Assemblea Extraordinària de la Sectorial d’Educació de la Intersindical-CSC, de la qual en sou afiliats o afiliades, us fem arribar la següent informació:

Juntament amb aquest missatge hi trobareu adjunts un seguit de documents. Es tracta del Reglament de l’Assemblea de la Sectorial d’Educació que es realitzarà el proper 3 d’octubre i les diferents ponències de Model Organitzatiu i de Reglament de Règim Intern de la Sectorial.

De Model Organitzatiu s’han presentat dues propostes. Es poden presentar esmenes per totes dues, a l’assemblea se’n triarà per votació una de les dues i es farà tot el procés de debat sobre la proposta triada.

També hi trobareu un document plantilla per tal que hi pogueu recollir totes les esmenes que considereu oportunes i fer-nos-les arribar a aquest mateix correu: assemblea2020@intersindical-csc.cat abans del 25 de setembre de 2020

D’altra banda, us podeu inscriure a l’Assemblea mitjançant el formulari (teniu l’enllaç al final d’aquest missatge) o bé a través d’aquest mateix correu abans del 25 de setembre de 2020 (la inscripció a l’Assemblea és necessària per assegurar les condicions sanitàries òptimes i fer un càlcul de l’espai necessari).

L’assemblea es desenvoluparà de manera telemàtica. És important la inscripció perquè així tindrem el vostre correu electrònic actualitzat i així podrem donar-vos accés a l’assemblea de manera més senzilla i ràpida.

Si us plau, si coneixeu una persona afiliada de la sectorial d’educació que no ha rebut aquesta informació, feu-li arribar juntament amb les nostres disculpes.

Us emplacem a treballar aquests documents i a fer les vostres aportacions, així com a participar activament a l’Assemblea d’octubre. Entre totes les afiliades i afiliats, des d’un treball col·lectiu i democràtic, haurem de bastir un model organitzatiu fort i eficaç per fer front als nous reptes sindicals i de país.

Salutacions,

27 de juliol de 2020

INSCRIPCIÓ A L’ASSEMBLEA EXTRAORDINÀRIA DE LA SECTORIAL D’EDUCACIÓ
DOCUMENTS:

01 – Reglament de l’Assemblea Extraordinària de la sectorial d’Ensenyament de la Intersindical-CSC

02 – Reglament de Règim Intern i Codi Ètic de la Sectorial d’Educació de la Intersindical-CSC

03 – Ponència organitzativa de la sectorial d’educació de la Intersindical-CSC

04 – Ponència organitzativa. Sectorial d’Educació de la Intersindical-CSC

05 – Planitlla esmenes Assemblea Extraordinària 2020 (odt)

05 – Planitlla esmenes Assemblea Extraordinària 2020 (pdf)

Afilia-t’hi! Vine amb nosaltres!