Com obtenir un nomenament telemàtic

Una vegada ha començat el curs es fan nomenaments telemàtics per
cobrir substitucions i vacants els dies que el Departament d’Educació publica
al seu web segons les necessitats del servei. Acostumen a ser els dimarts i els
divendres, però pot variar.

Un programa informàtic selecciona tants candidats com
substitucions hi ha per cobrir i assigna les places tenint en compte el número
d’ordre, la priorització de les especialitats i les opcions seleccionades pel
candidat. Podeu veure més informació a l’apartat “Ordenació de col·lectius per
a l’adjudicació de nomenaments”.

El procediment de nomenaments telemàtics és el següent:

Cal consultar els dies que es faran adjudicacions i la franja
horària de connexió.

  • El dia de l’adjudicació, normalment
    abans de les 11 h, es pot consultar la llista de personal convocat a les
    adjudicacions a la pàgina web del Consorci d’Educació de Barcelona o del servei
    territorial preferent. Les persones a les quals s’assigna una vacant o una
    substitució reben un SMS i un missatge de correu electrònic.
  • Les persones a qui se’ls assigna una
    vacant o una substitució l’han d’acceptar en línia durant la franja horària
    indicada, mitjançant l’apartat “Accés individual a l’adjudicació” i després “Acceptació/finalització
    de l’adjudicació”. Així doncs, cal acceptar l’adjudicació i imprimir la
    credencial (PDF).
  • El primer dia lectiu després de
    l’adjudicació o el dia d’inici de la substitució (si és posterior a
    l’adjudicació), que constarà a la credencial, cal presentar-se al centre docent
    adjudicat i lliurar la credencial a la direcció del centre.

Si la persona convocada no accepta la proposta
d’adjudicació, cal indicar-ho a l’apartat “Acceptació / finalització de
l’adjudicació”. El rebuig de l’adjudicació comporta l’exclusió de la borsa de
treball, excepte si s’al·lega un motiu justificat (i acreditat amb documentació
al Servei territorial preferent o al Consorci d’Educació de Barcelona.